2019. november 14., csütörtök

Kínai tészta olajmentesen


Volt egy negyed fej káposztám és két répám. Ebből szerettem volna valamit ebédre. Nem is készítettem még ilyesmi jellegű ételt, nekem is új volt. Ízlett, még ha nem is hetente fog készülni, azért ez az ízvilág különleges, számomra nem annyira megszokott.




Hozzávalók:
negyed fej káposzta vékonyra vágva
2 db répa julienre vágva
3 újhagyma karikázva
2 cikk fokhagyma szeletekre vagva
Fűszerek: őrölt gyömber (ha friss, még jobb), cayene bors, szójaszósz
Teljes kiőrlesű kifőtt tészta

A vékonyra vágott káposztat és répát egy serpenyőben elkezdtem pirítani, közepes hőfokon, nem tettem alá semmit viszont gyakran megkevertem. 5 perc után hozzáadtam a hagymát és fokhagymát, 5 perc pirítás után tettem alá 1 dcl vizet, a gyömbért és cayene borsot és hagytam fedő alatt roppanósra párolódni. A végen hozzáadtam a szójaszószt, kb 3 evk-al, majd a kifőtt tésztával is összeforgattam es utánaízesítettem egy kis szójaszósszal.
Lehetett volna pirítani hozzá tofut, de csak chilis volt itthon es így is elég csípős lett, igy ez elmaradt.
Nagyon-nagyon finom lett. Frissen jó igazából, maradt másnapra is, de akkor már nem ízlett annyira.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...