2019. november 14., csütörtök

Karfiol pakora olajmentesen

Nehezen tudtam elképzelni, hogy rántott karfiolt készítsek olaj és tojásmentesen. Ez megfelel ezeknek a kritériumoknak, cserébe azért nem olyan, mint a rántott karfiol. Nekem ennek ellenére ízlett és a tudat, hogy egészséges, a testi egészségemet támogató ételt eszem, kárpótolt a megszokott ízélmény hiányáért. Érdemes a masszát jól megfűszerezni, ez adja az ízét az ételnek. A karfiolt előfőztem és viszonylag apró rózsákra szedtem, hogy könnyebben bevonja a massza. 


Hozzávalók:
1 kozepes fej karfiol, felpura fozve, aprobb rozsakra szedve

a bevonathoz

2 ev barna rizsliszt
3 evk csicseriliszt
Só, pirospaprika, gyömbér, kurkuma, chili izlés szerint
annyi vií, amennyivel egy folyos sűrű masszat kapunk.

A tepsit kibeleltem sutopapirral, a majdnem puhara fott karfiolokat beleforgattam a masszaba es a tepsire raktam. 180 fokos, also-felso sutoben sutottem kb 20 percet. Nem lett ropogos, de jo izu, zamazos volt. Nekem bejott! 😉😊👌

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...