2019. november 14., csütörtök

Bulgurral töltött cukkini vegán "sajtszósszal"

Egyszerű nyári ebéd lett ez, ajánlom azoknak, akik gyorsan szeretnének valami finomat készíteni. A "sajtkrém" is egyszerű, és tejtermék mentesen is finom lett, bár azért nem úgy kell elképzelni, mint egy igazi sajtkrémet.



Hozzávalók:
egy db kisebb cukkini
egy fej hagyma
fokhagyma, kapor
3 evk sörélesztő pehely (nem elhagyható)
1 csésze bulgur vagy más köretnek való gabona (köles, hajdina, rizs)

A cukkinit félbevágtam, kikapartam a közepét (nem dobjuk el) és 10 percig 200 fokon elősütöttem.
Egy kis fej hagymát vizen megpároltam, beletettem a kivájt cukkinit, kevés fokhagymát és összevágott kaprot és összepároltam. Egy robotgép tartályába öntöttem, tettem hozzá 3 evk sörélesztő pelyhet és összeturmixoltam.
Főztem bulgurt. A bulgurt a "sajtkrém" egy részével összekevertem, a kivájt cukkinibe töltöttem púposan és a maradék sajtkrémet rákanalaztam. 200 fokon még sült 15 percet.
Igazából a cukkininek kell puhának lennie.
Én nagyon szeretem a kaprot, de természetesen lehet más ízesítéssel is készíteni.

Egyszerű és finom ebéd lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...