2019. november 14., csütörtök

Káposztás lepények olajmentesen

Már írtam korábban, hogy igyekszem a teljes értékű növényi étrend alapelvei szerint étkezni, ennek jegyében készült ez a káposztás palacsinta/lepény is. Nagyon szeretem a káposztás tésztát, ezt az ízt kívántam meg és kerestem hozzá alternatívát.




Hozzávalók:

1 kis fej friss káposzta1 dl vizet
Frissen nagyon finom volt, másnapra kicsit megpuhult, valahogy úgy már nem annyira volt jó mint frissen.

150 g hajdinalisztet

A káposztát aprítógéppel több részletben apróra vágtam, sóztam, majd olaj nélkül, kis vízzel párolni kezdtm fedő alatt. Sokszor meg kellett kavargatni, de így is hozta a párolt káposzta szokásos ízét, hogy olaj nélkül készült. A káposztát picit hagytam hűlni (előre is el lehet készíteni), majd hozzáadtam a vizet és a hajdinalisztet. Sűrű masszát kaptam, amit kanállal olajmentes serpenyőbe adagoltam és nagyon lassú tűzön kisütöttem. 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...