2019. november 14., csütörtök

Vegán "tejszínes" kukorica és brokkoli ragú

Egy nagyon egyszerű, teljes értékű növényi étel, amivel egyszerre sok egészséges alapanyagot megehetünk. A családnak borsófőzelék készült, de nekem máshoz volt kedvem. A szósz gluténmentes, ha rizzsel, kölessel, hajdinával eszed, az is marad.




Hozzávalók:
2 marék fagyasztott borsó
2 marék fagyasztott brokkoli
4-5 fagyasztott spenótgömb (Aldiban lehet kapni, legalább is én ott veszem, nem pépesre darált, hanem szálas és kis gömbökben van lefagyasztva, így nagyon jól lehet adagolni currykbe, szószokba)
egy doboz kukorica, vagy fagyasztott két marék
fokhagyma, só, bors
1 dl mandulatej
1 evk barna rizsliszt
2 evk sörélesztő pehely (ne hagyd ki, sajtos ízt ad)


A fagyasztott borsót, brokkolit, spenótot, kukoricát kis vízben (szűken ellepte) megparoltam, sóval és fokhagymával. A mandulatejet elkevertem a rizsliszttel és sorelesztopehellyel és besuritettem. Kis borsot tekertem meg rá.
Bulgurral ettem és nagyon finom volt.




Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...