2019. november 14., csütörtök

Szilvás-banános diós sült

Végre egy édesség, ami teljes értékű növényi étel, olajmentes, nem tartalmaz hozzáadott cukrot sem és nem utolsó sorban nagyon-nagyon finom. Igazi őszi csemege 🍌




Hozzávalók:
5 nagyon nagy szilva apró kockákra vagva
2 érett banan szeletekre vagva
Fahej
Dió kB két marek
A szilvákat és banánokat apróra daraboltam, megszórtam és összeforgattam a fahéjjal. 180 fokon sütni kezdtem, kb. 20 perc után rászórtam a diót és még 5 percet azzal is sült. Krémes, fahéjas, nagyon finom édesség lett belőle. Természetesen mással is édesíthetsz, nekem a banán volt kézenfekvő, de finom juharsziruppal, édesítővel is. Nekem a dió már eleve pörkölt volt, ezért később tettem rá, nehogy megégjen.

Aki fogyaszt növényi joghurtot, azzal is nagyon-nagyon finom, én néha megengedem magamnak a ricottát, és egy-egy adagot belőle azzal ettem. Csodás uzsonna és tízórai volt számomra!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...