2019. november 14., csütörtök

Budha tál olajmentesen

Ismét egy nagyon kis egyszerű budhat tál. Nagyon szeretem ezeket, még ha nem is annyira különleges, egyszerűen összegyűjtöm a hűtőből amit megehetek nyugodt szívvel, esetleg készítek hozzá valami friss ételt és összerakom. Magam is meglepődöm mindig, hogy a különféle ízek, amikről korábban nem is gondoltam, mennyire tudnak harmonizálni egymással.




Mi van a tálban:
Fűszeres csicseriborsó

Egy konzerv csicseriborsót (ebből mindig van otthon bőven) leöblítek és leszárítom nagyjából egy papírtörlőn. Greger doktor receptkönyvében van egy jó kis fűszerkeverék (már sokszor használtam a családnak is húsokhoz) ezzel szórtam meg a csicserit, és olaj nélkül 200 fokos sütőben 10 percet sütöttem. Nagyon ropogós lesz, de vigyázni kell, nehogy megégjen.


A saláta kész keverékből készült, paradicsommal és karfiolkrém van rajta. Ez utóbbihoz hozzávalók: főtt karfiol, sörélesztő pehely, pici mandulatej, fokhagyma összeturmixolva)



Mexikoi fuszeres rizs

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...