2011. április 23., szombat

Banános-mogyorós muffin gluténmentesen

Sajnos fényképezni elfelejtettem, aztán meg elfogyott, elég gyorsan. De higgyétek el, finom volt.
Az eredeti recept a Főzzünk örömmel kiadványból származik. Négy tojás helyett én csak kettőt tettem és egy joghurttal kiegészítettem a hozzávalók körét, csökkentettem a cukormennyiséget, majdnem a felére, viszont megszórtam a tetejét barna cukorral. Egészében finom lett, de nem túl édes (ahogy az összes többi sütim is).
Hozzávalók:
120 Mester család süteménypor
80 g Schar mix B
2 kk sütőpor
150 g margarin vagy vaj
2 tojás
1 doboz natúr joghurt
50 g darált mogyoró
2 banán
150 g porcukor
barna cukor a tetejére
A sütőt előmelegítettem a 200 fokra, mert minden hamar elkészül, addig jó, ha már meleg. A banánt összetörtem, a porcukrot a margarinnal habosra kevertem, majd egyenként beledolgoztam a tojásokat. Belekevertem a banánt, a következőkben a lisztet, sütőport, mogyorót, pici sót.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...