2011. április 23., szombat

Kókuszos mini muffin (gluténmentesen)

Nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthető édesség. Ajánlom rohanó anyukáknak, akik szeretnének valami "egészséges" rágcsálnivalót adni a srácaiknak. Azt hiszem a Nosalty-n találtam, de már nem tudom, sajnos.
Mivel  a héten kaptam ezt a remek kis muffintepsit, ezzel a süteménnyel avattam fel.

Hozzávalók:
14 dkg liszt (nálam gluténmentes)
14 dkg kókuszreszelék
1 tojás
1 doboz natúr joghurt
100 g porcukor
5 dkg vaj (olvasztva)
fél cs sütőpor
2 cs vaníliás cukor

A muffnnál szokásos módon járunk el. Nedves és száraz anyagokat külön - külön készítjük el, majd gyorsan összekeverjük. Közben már a sütőt 180 fokra előmelegítjük.
A muffintepsit előkészítjük (én kikentem olajjal a mélyedéseket, mert nem volt ilyen kis méretű kapszlim, de normálban is lehet sütni, természetesen) és belekanalazzuk a tésztát.
Hamar elpusztították a fiuk, bár kicsit folytós lett, szerintem a gluténmentes liszt miatt. A zsíradék mennyiséget lehet szerintem növelni még.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...