2011. április 23., szombat

Vega májkrém


Nos, belátom, hogy a fényképen nem valami gyönyörű, de egyszerűen elkészíthető, finom krém szendvicsbe.
A receptet a mostanában egyre gyakrabban látogatott, igényes vegetáriánus Magdi blogján olvastam. Nála gyönyörűek a képek, érdemes megnézni, szerintem csodásan bánik a fűszerekkel. Nem különlegességeket főz, hanem hétköznapi ételeket vegán módon. Sokat tanulok tőle, ezúton is köszönöm.
Általában minden háztartásban alapból megvan minden hozzávaló, ami ehhez kell, ezért érdemes kipróbálni.
A recepten csak annyit változtattam, hogy dióm nem volt, ezért török mogyorót tettem bele és nem volt finomra darálva, kicsit darabosabb maradt, ezzel is finom volt, de szerintem is jobb lehet dióval. A fűszerekkel igény szerint bántam, kóstolgattam és úgy pakolgattam bele.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...