2011. július 1., péntek

Szezámlisztes paleo kenyér (gluténmentes)


Egy ideje nem készítek Ábelnek kenyeret, mert valahogy ráunt, inkább a ropogósat eszi. Olvastam ezt a receptet a Paleovital oldalon és mivel van itthon szezámliszt, kipróbáltam.
Farkasapa szerint nagyon rossz (sós piskóta, brrr...), Ábel azért mogyorókrémmel megette. Én bevallom hősiesen, mikor kivettem forrón és megcsapott a tojásos szag, hát, nem bírtam megkóstolni.
Hozzávalók
3 tojás
1 csipet szódabikarbóna
3 evk szezámliszt
1 evk kukorica lepényliszt (az eredeti receptben tökmagliszt)
1 evk lenmag

A tojások fehérjét pici sóval keményre verem, óvatosan beleforgatom a sárgáját, majd az előre összekevert liszteket.
200 fokon sütöm 20 percit, tűpróbával ellenőrzöm.
Elég jó szerkezetű, puha kenyér lesz, de hogy finom-e?....

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...