2011. július 1., péntek

Cukkinilepény (gluténmentesen)


A maradékfelhasználás jegyében készült ez az egyszerű kis lepény. Gyorsan megvan és gyakorlatilag bármi mehet bele.
Hozzávalók nálam:
1 kisebb cukkini
1 nagyobb krumpli
5 dkg füstölt sajt
1 evk reszelt parmezán sajt
só, bors
1 tojás
pici sütőpor
1 evk szezámliszt
2 evk kukorica lepényliszt
szezámmag.

A cukkinit lereszeltem és besóztam, majd 10 perc állás után kicsavartam. A krumlit is lereszeltem, majd pici állás után kicsavartam. Utána egy tálba kevertem össze mindent. Ha nem elég nedves, mehet bele még egy tojás, de én később megbántam, hogy beletettem. Mivel úgy reméltem, hogy Ábel is eszik belőle, így gluténmentesre készítettem, nem is bántam meg, mert sikerült rábeszélni az ebédre. A szezámliszt finom és jól köt, mivel most volt itthon, kipróbálásként ezt tettem bele.
Tepsibe simítottam, a kanál hátával lelappogattam. Egy kisebb, 20X30-as tepsit használtam.
Szerintem nagyon finom lett, annyira, hogy Farkasapa csak itt a blogon látta, neki egy morzsa se maradt, mire hazajött.
A fiuk ebédre kecsapba mártogatva ették, de nem bántam, csak egyék.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...