2011. május 8., vasárnap

Török rizspuding (gluténmentes)

Hát, ez akármi is lehetne a képen, de nem akármi, hanem rizspuding.
Amikor elolvastam a receptet itt, gondoltam, nem lehet egy nagy durranás, egyszerű tejberizs kis pudinggal. De nem, tényleg más, szerintem nagyon finom. Mivel a gyerekeim nagyon odavannak a tejberizsért, bátran nekiálltam, tudtam, hogy sikere lesz.
Hozzávalók:
750 ml tej
50 g rizs
6 evk cukor
2 evk kukorica keményítő
pici só (nem szabad elhagyni)
A fél liter tejet odatesszük a rizzsel és a pici sóval. Puhára főzzük a rizst közepes-kis lángon. A többi tejet elkeverjük a cukorral és a kukorica keményítővel (én vaníliás pudingport használtam, tökéletes volt). és hozzáöntjük a rizshez, majd kavargatva sűrűre főzzük. Megsűrűsödés után tálakba öntjük, a tetejét lefedjük fóliával és hűtjük. A tetejére karamellizáló pisztollyal, ami nekem még nincs, barna cukrot lehet karamellizálni. Mi csak így, a'la nature ettük, és nagyon elégedettek voltunk. Farkasapának nem jutott, sajnos, túl finom volt, a fiukkal felfaltunk mind.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...