2011. augusztus 25., csütörtök

Szoó Judit kilófaló lisztjéből készült


Finomak és szerintem szépek is. Egy korábbi bejegyzésemben írtam róla, hogy felfedeztem magamnak Szoó Judit könyveit a könyvtárban. Nem sokra rá mindet meg is vásároltam (összesen eddig négy könyve jelent meg és kedvezményes áron meg lehet venni itt).

Még egy hónap és sikerült a kilófaló lisztkeverékhez megvennem mindent, méghozzá nagyon jó áron a Herbaházban. Hazacipeltem két szatyornyi holmit és még egy hét volt, mire össze tudtam keverni a lisztet, mert a mérlegemben épp akkor merült le az elem. Közben egy praktikus nagy lisztes dobozt is sikerült beszereznem.

Mikor minden megvolt, elővettem a két kedvenc receptemet és elkészítettem.
Az egyik a túrós fonat, a másik a kókuszos csiga.
Mindkét recept fenn van a blogon, és most csak annyit tettem, hogy a liszteket lecseréltem, ill. a csigába 100 g-al kevesebbet használtam, mert ez a fajta liszt rostosabb, több nedvességet szív föl.

Tökéletesen működött. Nem olyan, mint fehér liszttel, tartalmas ízű, puha. A lisztek receptjét megtaláljátok Judit könyveiben.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...