2011. augusztus 25., csütörtök

A fiuk felújjított szobája


Szenvedtetek ti is már attól, hogy nem úgy érzitek nem vagytok elég kreatívak. Hogy több jó ötlet kellene, praktikusabb holmik, de honnan? Én most nagyon megszenvedtem a fiuk szobájának felújítását. Valahogy nehéz volt eldönteni, hogy milyen színeket válasszunk, milyen bútorokat, kiegészítőket vegyünk, stb.Ne higgyétek, hogy nem néztem körül a neten, talán a bőség zavara okozta a gondot. Amikor ilyen hosszú távra szóló dolgokról kell dönteni a felelősség súlya teljesen megbénít, és a kreativitásom elhalálozik. Mindegy, bele kellett vágni. Megvolt rá a pénz, a gyerekeket egy hétvégére elboltoltuk a nagyszülőkkel, így nem volt visszaút. 
Péntek este megvettük a festékeket és amit a festéshez még kell. A boltban a krémbarna-kék párost, ami előzetesen terveztük elvetettük, és olasz capuccino-mamba zöldre cseréltük. 
Nagy munka volt, tényleg. Kipakolni, portalanítani, mindent beborítani fóliával, a falakat előkészíteni, stb. Én festettem az ablakpárkányt (ami még mindig nem került fel), és a falak egy részét. Farkasapa a plafont és a magas falakat. Olyan csíkos volt nedvesen, hogy kétségbeesetten fejeztük be, csak azzal nyugtatgattuk magunkat, hogy hátha szép lesz, ha megszárad. Ez szombat este volt, még egy fél napunk volt a berendezésre. Hát, nem lett szebb. Vasárnap reggel a síráshoz közeli kétségbeeséssel álltunk a csupasz falak előtt. Nem volt mit tenni. Nem maradt elég festék és idő sem a falak újrahúzására, így kelletlenül bele kellett törődnünk a kudarcba. Nagyon nehezen ment le a torkunkon. Az enyémen könnyebben, nem vagyok maximalista, de Krisztián az. 
Szóval ő elrohant az IKEÁba az ágyért, majd egész délután szerelte, én meg tettem-vettem, takarítottam. 
Hát, ilyen lett berendezve és belakva. 
A fiuknak nagyon tetszett, el voltak ragadtatva. A matricákat a helyi kínai boltban vettük. 
Az emeletes ágy eleinte sok gondot okozott, mert azt játszották egész nap, hogy le-fel kell mászni rajta. Áron egyszer le is esett, de ez nem tántorította el, hogy újból felmásszon, sokat kellett fegyelmeznünk őket. Most már normalizálódott a helyzet, vagy tényleg felfogták, hogy az ágy nem játszótéri mászóka.










Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...