2011. március 13., vasárnap

Grissini - egyszerűen (gluténmentes)

Mivel a gyerekek imádják a rágcsálnivalókat, gyűjtöm azokat a recepteket, amiket könnyen el tudok készíteni, esetleg gluténmentesen is, és amit reményeim szerinte a srácaim örömmel fogadnak.
Ilyen grissini receptet találtam Duende oldalán. Amúgy is nagyon szeretem kipróbálni a receptjeit, mert ötletesen főz mégis egyszerűen, nem speciális alapanyagokból. Valahogy ötvözi a hagyományos és modern konyhát. Mikor eldöntöttem, hogy elkészítem, több receptet megnéztem. Klasszikusan kelt tészta kell hozzá, kicsit több idő elkészíteni, mint az alábbi változatot. Úgy hirdette, hogy sokáig ropogós, de ezt nem volt alkalmam kipróbálni, hamar elfogyott.
Szóval elég egyszerűnek tűnt és nem kellett bele sok liszt, ezért rögtön gluténmentesen készítettem el.
A recepten nem változtattam, ezért itt nem is ismétlem meg, hiszen teljesen Duendé-jé az érdem.
Próbáljátok ki, a gyerekek (a férjek is) értékelni fogják.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...