2018. szeptember 20., csütörtök

Csicseriborsós mogyorós keksz

Előre bocsátom, hogy ezek teljesen puha kekszek. Jobban szeretem a ropogósat, de mivel se vaj, se cukor nincs a tésztába, ez most nem volt elvárás. Viszont igen zamatos, jóízű kekszek születtek, tele IR szempontjából jó szénhidráttal és nem mellesleg gyerekjáték elkészíteni. Természetesen cukormentes is.


Hozzávalók:
400 g konzerv csicseriborsó leszűrve
1 tojás
2 csapott evk natúr mogyorókrém
1 púpos evk mogyorós fehérje (nálam ISO Whey Pure)
pici fahéj
1 kávéskanál negyedannyi édesítő

Minden hozzávalót az aprítógép tartályába tettem és egyneművé daráltam. A massza nagyon lágy volt, krémes. Kanállal adagoltam a sütőpapíros tepsire, majd egy kiskanál nedves hátával kekszformára lapítgattam őket. 160 fokos, előmelegített sütőben 15 percet sült körülbelül. Hagytam kihűlni, majd étcsokival átcsíkoztam. Ma tízóraira ettem a kávéhoz belőle 3 db.-ot.

Mivel a csicseriborsó elég szénhidrát - és kalóriadús, nem igazán diátás jellegű ez a keksz, még ha cukormentes is, úgyhogy tényleg csak egy falat desszertnek ajánlom.

A Facebook-on itt tudtok csatlakozni hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...