2011. augusztus 4., csütörtök

Sajtböbő (vegetáriánus köret)


Ez, egy roppant egyszerű vegetáriánus köret. Nem kell hozzá más, mint sajtok (én fele füstölt, fele trapistát szoktam, de mehet bele pici parmezán is), liszt, vagy kukoricapehelyliszt és tojás, bors. A sajtot lereszelem, a tojást hozzáütöm, fűszerem (só szerintem nem kell, mert a sajtok sósak) és annyi kukoricapehelylisztet, vagy lisztet teszek hozzá, hogy formázható masszát kapjak. Olajban kisütöm. A fiuknak nem annyira jött be, magamnak készítettem, mert a többiek sült karajszeleteket ettek.
A vicc az volt, hogy mikor Krisztián kitalálta, hogy készítsünk ilyet (a barátunknál valami hasonló volt pénteken), akkor rákeresett a neten a receptre és megtalált egyet a Mindmegettén. Én nekiálltam összekeverni a hozzávalókat, de mivel most nem volt itthon kukoricapehelyliszt, aggodalmaskodott. Mondogatta, hogy a recept nem így szólt. Én is megnéztem és mit látok, az én saját receptem a Mindmegettén, én raktam fel még 2005-ben. : )) Mondtam neki, bízza csak rám. Finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...