2019. február 2., szombat

Túrós sós minipalacsinták zabbal és sonkával

Múlt péntek reggel rádöbbentem, hogy nincs ebédem, előző nap nem készültem, volt viszont túró itthon (mikor nincs? :D) ezért kitaláltam ezt a sós palacsintaféleséget.



Hozzávalók: 
100 g túró
2 tojás
3 db szeletelt sovány sonka
2 evk sörélesztőpehely
3 evk zabphely
1 evk tökmagolaj
só, fokhagymagranulátum ízlés szerint

Mindent összekevertem és a végén hozzátettem az egy evk tökmagolajat. Én ezt nagyon szeretem, tudom, hogy kalóriadús, de olyan jó ízt ad az ételnek, és ez a mennyiség sztm egészséges is. Egy nagy serpenyőt felforrósítottam és egy mogyorónyi kókuszolajat felolvasztottam és ecsettel szétkentem benne. Egy bő evk masszát tettem bele és picit elegyengettem, hogy kerek legyen, de a tészta amúgy is folyós marad, úgyhogy könnyen lejött a kanálról. Négy palacsinta sült egyszerre, úgyhogy hamar készen lettem. Mikor már látszik, hogy szilárd az alja, fordítható is. 
Nagyon ízletes volt és alig van benne szénhidrát. Az egész adagban van összesen 20 g. Én ebédre ettem zöldségkrémmel és natúr joghurttal. Finom volt. 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...