2016. május 3., kedd

Gluténmentes sós rágcsa

Nem igazán tudom, milyen nevet adjak neki. Van az a sütemény (sós) amiben ugyanannyi túró, vaj és liszt kell, sokszor készült nálunk, de most hétvégén csak fél kiló túróm volt, el kellett osztani háromszori sütésre, így nem jutott teljes adag, gondoltam, ha már így, akkor csökkentem kicsit a vaj mennyiségét. A végeredmény ropogós lett és nagyon finom, frissen nagyon etette magát, de másnap is élvezhető volt, csak kicsit kiszáradt (jobban, mint a másik fajta).


Hozzávalók: 
200 g túró (rögösebb volt)
70 g margarin
170 g nutri free dolci gluténmentes liszt
1 kiskanál só
1 kiskanál sütőpor

A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk. Nálam pihent egy éjszakát, mert este volt, mikor összegyúrtam, de szerintem egy óra pihentetés is elég neki, sőt, akár rögtön is lehet vele dolgozni. Ez elég kis adag, hamar el fog fogyni. :) Kinyújtottam, és derelyevágóval kis csíkokra vágtam. Lekentem tojással, megszórtam reszelt sajttal és sütőpapíros tepsire rakosgattam. Egy nagy gáztepsinyi adag lett. 190 fokos, előmelegített sütőben sütöttem míg rózsaszínűek nem lettek. 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...