2015. január 31., szombat

Gluténmentes csőröge fánk

Most vettem észre, hogy bár a Facebook csoporban megírtam tavaly, de ez a recept még itt nem szerepelt. Mivel egy jól sikerült kísérlet volt, felteszem. :)
Ízre olyan mint a búzás (engem is meglepett), a tésztával könnyű dolgozni, bár a hajlítást érdemes lassan csinálni, de nyújtani vágni tökéletesen lehet. Ebben az esetben én nem ajánlom a lisztcserét, mert a Farinát erre találták ki.




Hozzávalók:
250 g Schar Farina liszt
3 tojás sárgája
csipet só
1 evk cukor
1 kis doboz tejföl

Összegyúrtam az alapanyagokat, míg egynemű rugalmas tészta lett, picit pihentettem, két adagban lisztezett felületen kinyújtottam, rombuszokra vágtam, közben már melegedett is az olaj. A rombuszok közepét bemetszettem és a tészta egyik csücskét áthúztam rajta. Forró olajban 1-1 perc alatt mindkét oldalát megsütöttem. Finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...