2015. január 31., szombat

Gluténmentes túrófánk

Sokféle gluténmentes fánkot készítettem már. Itt találjátok a szalagos fánkot, ami nagyon jól sikerült, de van gluténmentes csőröge recept is. Van már túrófánk is az oldalon, méghozzá egy nagyon finom változat, de szeretek mindig új recepteket kipróbálni, ezért Aranytepsi blogjáról kipróbáltam ezt a nagyon egyszerű túrófánkot. A recept teljesen jól működött Schar B liszttel és amellett, hogy finom volt, az egész adag készen lett 20 perc alatt. Egy három gyerekes anyukának ez nagyon fontos :)
A fotó nem a legjobban sikerült, nézzétek el nekem. Ott álltam este 8-kor az asztal mellett, miközben három kis kezet tartottam távol a táltól és próbáltam lefotózni, hogy megjelenhessen itt a recept. :)


Hozzávalók:
250 g túró
1 tojás
1 evk Dia Welness negyeannyi édesítő
(vagy 2 evk cukor, xilit)
1 tk vanília por (vagy aroma)
1 tk citromhéj
120 g Schar mix B liszt
0.5 tasak gm sütőpor

A túrót, tojást, édesítőt és a vaníliát, citromhéjat összedolgozzuk. Hozzáöntjük a lisztet és a sütőport és azzal is alaposan összedolgozzuk. Én ezt villával csináltam. A massza ragacsos. Mikor az olaj forró volt, nedves kézzel kis golyókat formáztam és beledobtam. Maguktól megfordultak az olajban és szép barnára sültek. A belseje lukacsos, az íze édes vaníliás. A gyerek is nagyon szerették.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...