2012. június 17., vasárnap

Mandulalisztes brokkoli

Van egy szuper kis szakácskönyvem, a címe: Könnyed magyar konyha. Szeretem, mert a receptek a magyar ízvilágot tükrözik, mégis van bennük egy kis csavar vagy az alapanyagokat variálják úgy, hogy egészségesebb legyen a kész étel, vagy a konyhatechnikai eljárást. Ez a recept onnan származik.  Szegény brokkoli, annyira méltatlanul megalázott zöldség! Azoknak ajánlom, akik szeretik az egyszerű ízvilágú, könnyen elkészíthető ételeket. Igazából köret, de én magában ettem, majonézzel.


Hozzávalók:
2 tojás
1 kisebb fej brokkoli
4-5 evk Nature Cookta mandulaliszt
só, szerecsendió,
1 gerezd fokhagyma

A nyers brokkolit megmostam, rózsáira szedtem, hogy minél kisebb darabokat kapjak. A tojást felvertem, belereszeltem a fokhagymát és beleszórtam a fűszert és a sót. A brokkolirózsákat megforgattam a mandulalisztben és a tojásos masszába mártottam. Egy sütőpapíros tepsire rakosgattam.
A tepsit lefedtem és 180 fokon sütöttem kb. 20 percet, majd kifedtem és hagytam megpirulni kicsit.
És hát, ennyi a recept...

Tipp. Lehet variálni különféle sajtokkal, egyéb fűszerekkel.

2 megjegyzés:

szkati írta...

Valóban egy egész fej fokhagyma kell a recepthez? Szatmári Kati

Bokor Boglárka írta...

Köszi, javítottam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...