2012. április 16., hétfő

Karfiol fűszeres morzsában

A pikáns csokis karfiol alternatívája. Avagy "karfiol, ahogy én szeretem". Szerintem, nagyon finom így ez a zöldség.  
Vacsorára is szuper, főleg, ha kilófaló morzsát vagy Update 1 morzsát használunk. 
Gluténmentes, ha gluténmentes morzsát használunk. 


Hozzávalók:
fél fej nagyobb karfiol
sómentes ételízesítő
fél evk vaj
zsemlemorzsa
pár levél bazsalikom
fokhagyma, vagy granulátum
két evk parmezán jellegű sajt

A karfiolt rózsáira szedtem, a nagyobbakat daraboltam, megmostam, lecsepegtettem. Ételízesítős vízben megfőztem, de nem túl puhára. Közben vajon morzsát pirítottam, beleszórtam a fokhagyma granulátumot, sót, bazsalikom leveleket és megvártam míg aranyszínű lett.
A karfiolt összeráztam a morzsával és tepsibe terítettem, a tetejére parmezánt reszeltem, de csak éppen hogy, ízesítőnek, nem kell beborítania a sajtnak. 200 fokos sütőben 10 percit sütöttem. Frissen tejföllel ettem. Mmm....

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...