2011. december 30., péntek

Hópehely az ablakra

Ahogy mindennel, ezzel is jól elcsúsztam. Szerettem volna még karácsony előtt feltenni, de nem tudtam befejezni. Azért, míg tart a tél szépen mutat az ablakon. Nagyon egyszerű elkészíteni, egy óra alatt megvan (nekem sajnos annyim se volt rá egyben).

 Így néz a ki a végeredmény az ablakon, este.

 Egy A4-es lapot behajtunk a képen látható módon, majd a téglalap részt a végéről levágjuk, hogy egy négyzetünk maradjon félbehajtva. A sarkok illeszkedjenek pontosan.

 A félbehajtott lapot még egyszer félbehajtjuk.

 A hosszanti oldalával párhuzamosan 5 helyen, egymástól egyenlő távolságra bevágjuk, hogy kb 1 cm maradjon a tetején.

 Így néz ki utána kinyitva.

 A közepétől indulva, a kis négyzet két sarkát összeragasztjuk, jól működő papírragasztóval.

 Majd megfordítjuk és a másik oldalon a következő két sarkot is összeragasztjuk.

 Így folytatjuk, amíg minden sarkot össze nem ragasztottunk, mindig a másik oldalon folytatva.


Így kell kinéznie a végeredménynek. A végeket és az oldalakat egymáshoz ragasztjuk, és hat ilyen darabból áll egy nagy hópehely.



Ilyen lett összeragasztva. Remélem jól követhető a leírás. Szerintem mutatós darab, főleg, ha a ráfordított anyagköltséget és időt is figyelembe vesszük. Lehet csillámmal is díszíteni, én örültem, hogy végre készen lett. Farkasapa meg is jegyezte, hogy nem kapkodtam el. :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...