2011. október 11., kedd

Nálunk is kombe

Régebben árasztotta el a gasztroblogokat ez a kelt-hajtogatott tészta, én akkor elmentettem a receptet, de valahogy mindig elodáztam az elkészítését. Egy napon, mikor Farkasapát vártam haza és az egész délután rendelkezésemre állt, hogy készítsek valamit, megnéztem a mentett receptjeimet és kiválasztottam ezt.
A receptet nem is írom le, az minden blogon ugyanaz, pl. itt és itt.

Töltelék nálunk:
10 cm-s kolbász
e doboz tejföl
2 kanálnyi parmezán sajt
fél kápia paprika
10 dkg trapista sajt
pici só, bors

Az egész elfogyott, igaz, hogy csak fél adagot csináltam.  Áron és én nem nagyon segítettünk be, egy -egy kis szeletet ettünk, a többit mind Farkasapa falta fel. Eteti magát nagyon, vendégváró vacsorának, egy jó palack bor mellé is kiváló.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...