2009. május 13., szerda

Rossz az idő és nem tudunk kimenni a srácokkal. Pedig Ábel kapott egy igazi Mercedest, nagyon szép, piros, slk és rendszáma is van. A gyárban vették, eredeti én pedig nagyon olcsón vettem egy szomszéd lánytól. Azóta Ábelt le se lehet robbantani róla, ha tehetné még az alváshoz is magával vinné. Elég nehézzé váltak a séták, mert széles az ülése, és nem tud olyan gyorsan menni, mint a motorral.


Áron pedig néha már kikerül a kendőből és a babakocsiban utazik. Nem annyira élvezi a sétákat így, van hogy negyed órás bömböléskoncertet rendez, de azért nem vészes. Már nagyon nehéz, 7,5 kg, úgyhogy nekem is kímélnem kell a derekamat, mert kétszer két óra séta naponta kendővel nagyon megterhelő.
Mit is főztem mostanában?
Újra elkészítettem Dulmina féle fűszeres minibagetteket, csak diót tettem bele, mert más olajos magvam nem volt itthon.
Elkészítettem a Vera féle köleses zöldségfasírtot, de talán túl sok répát tettem bele (ő egyet ír, én kettőt tettem), mert kicsit édeskés lett, azért megették a srácok. Tettem bele magyaros fasírtfűszerport, amit tudom, hogy Vera mélységesen elítélne, de muszáj a férjem szája ízének is megfelelnie az ételnek, egyébként hiába készítem.
Annyira nem lettek érdekesek, hogy fényképet készítsek róluk.

Mostanában próbálok a teszvesz oldalon túladni néhány babaholminkon, amit már nem fogunk használni, de elég nehezen megy. Egy rövidebb hordozókendőt már sikerült eladnom, ezért vérszemet kaptam és tegnap felmentem a padlásra, körülnézni, mit is lehetne eladni.
A pénz is nagyon jó jönne, mert szerencsétlenségünkre elromlott a mosógépünk, és muszáj volt újat venni, ami egy vagyonba került, és természetesen csak hitelre tudtuk megvenni. Midegy, fő, hogy van mivel mosnom, mert már ez a három nap, hogy nem mostam is azt eredményezte, hogy kifolytak a ruhák a szennyestartóból és beborították a felső szintet.

Ilyenek a fiuk most.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...