2012. január 2., hétfő

Low Carb Master Mix-es zabpehely kenyér

Már volt zabpehelykenyér a blogon, és azóta az első alkalom óta rendszeresen elkészítem. Bármennyire is diétás, a családnak nagyon ízlett, sokszor hiába van másféle kenyér is itthon, Farkasapa is inkább ezt választja a "finom" fehér kenyér helyett.
Tökéletes választás, ha az ember lánya diétás kenyeret szeretne fogyasztani. 5 napig (számoltam, mert kitartott) ettem és az utolsó napon is finom volt. Az elkészítése nagyon egyszerű, és viszonylag gyors is (na jó, keleszteni azért kell). 

Most úgy készítettem el,  hogy teljes kiőrlésű liszt helyett Norbi-féle Low Carb Master Mix-el készítettem el. Jelentem, tökéletesen működik és az egyik legfinomabb variáció lett, talán még jobb is, mint a teljes kiőrlésűvel. Próbáljátok ki bátran!
Receptet most nem írok, mert a bejegyzés elején a linken megtalálható. 
A fényképért bocs, mint mindig, most is kapkodva, reggel a kávé és a reggeli között készült.



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...