2012. január 18., szerda

Kókuszfánk gluténmentesen

Gyors esti vacsorának szántam. Az én fiaim sokkal szívesebben megeszik az édes ételeket ezért, ha biztosra akarok menni, és azt szeretném, hogy legalább este egyenek rendesen, akkor édes vacsorát készítek nekik.
Nagyon megörültem Ottis receptjének, amit pont aznap olvastam. Minden volt hozzá otthon, így csak gluténmentesre kellett hangolni. Kevesebb cukorral készítettem, mert nekem soknak tűnt az eredeti receptben megadott. Ahhoz, hogy gombócolható legyen a tészta, tényleg kellett bele a 20 dkg liszt, gluténmentesből is, de nekem így kicsit nyögve nyelős lett. Vanília sodóval biztos jobban csúszott volna, de nem volt időm cifrázni. 


Hozzávalók nálam:
20 dkg Schar mix B
1 mkk sütőpor
8 dkg cukor
3 tojás
10 dkg kókuszreszelék
3 evk kókusztej
5 dkg olvasztott vaj
pici vanília
1 evk olaj
Forró olaja a sütéshez
Porcukor a forgatáshoz

A tojást a cukorral habosra kevertem, beletettem a kókusztejet, vaníliát, pici sót, olvasztott vajat, azzal is kevertem rajta párat, majd jöhettek a száraz hozzávalók. Sűrű, tésztát kaptam, amelyből vizes kézzel apró gombócokat (kisebb dió méret) formáztam és forró olajban kisütöttem. Porcukorba forgattam.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...