2011. február 13., vasárnap

Hasznosságok

Köztudott rólam, hogy nem tudok rajzolni, de annyira nem, hogy mikor Ábel három hónapos volt, igyekeztem neki rajzolni egy manót, amit aztán meg is szerettem volna varrni és a vázlatokat, mikor megmutattam délután Farkasapának, azt kérdezte: "Ezt a gyerek rajzolta?". Azért is örültem meg annak a postnak, amit Urban Eve-nél olvastam. Egy Ed Emberly nevű idősebb pasi, aki gyerekkorában nem tudott rajzolni most gyerekkönyvek illusztrátoraként dolgozik, és többek között olyan könyveket ír, hogy hogyan lehet megtanulni rajzolni. És láss csodát, az útmutatásokat követve már én is tudtam rajzolni egy róka és egy nyuszi fejet. Lehet nevetni, de tényleg nem is tudtam, az útmutató nélkül, hogyan is kellene hozzáfogni. Természetesen meglátogattam a honlapját, és rengeteg hasznos, letölthető dolgot találtam. Nézzétek meg Urban Eve postját, érdemes. Azóta Ábel azzal dicsekszik a szomszédoknak: "Kati, képzeld, az én anyám megtanult rókát rajzolni."
Rettentően fáj a fogam arra a könyvére, amit Urban Eve is említ, amiben autók és dömperek rajzolását tanítja az avatatlan anyukáknak. De jó lenne!



Nézzétek meg!

A másik felfedezése a hétnek a Gyerekszobán már nem először megjelent Joel kreatív apuka blogja volt. Hát ott mi minden van! Annyi kreativitás szorult abba a fickóba, hogy elég lenne egy osztálynak. Nagyon irigykedtem és természetesen azért nézelődtem, mert néhány dolgot erősen megkívántam.
Néhány kép, ízelítőül a blogon megjelent dolgok közül. Aki szeret kreatívkodni, saját készítésű játékot adni a gyerekek kezébe, az nagyon sok ötletet meríthet Joel blogján. Sok helyen leírásokat is ad és letölthet anyagok is vannak.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...