2010. július 3., szombat

"Mindenből ugyanannyi" süti

Ezt a receptet minden háziasszony ismeri, még a kezdők is. Nekem eddig valahogy kimaradt, de egy barátnőm hozott a múltkor konyharuhába kötve pár marékkal és ahogy megkóstoltam tudtam, ezt gyorsan nekem is meg kell sütnöm. (ez a barátnőm három gyerekes anyuka, akkor, mikor a sütit hozta, a legkissebb egy hónapos volt, hogy neki ilyesmire mikor van ideje?)

Mindenből ugyanannyi kell bele:
25 dkg margarin
25 dkg túró
25 dkg liszt
só ízlés szerint
a tetejére egy tojás és magok vagy sajt ízlés szerint.
Mindent összegyór, egy éjszakát, vagy pár órát pihentet. Vastagra nyújt (minnél vékonyabbra nyújtjuk, annál ropogósabb lesz) és tésztametőlével elvág. Még amikor egyben van a tészta, akkor szoktam megkenni a tojással és megszórni a magokkal, mert így nekem egyszrűbb, mint szétvágva a tepsiben. De kinek hogy tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...