2014. július 14., hétfő

Fordított barackos kevert süti (gluténmentes, szénhidrátszegény, cukormentes)

Gyümölcsös, egyszerű és paleo módon elkészíthető sütemény. Nekünk nagyon ízlett, bár most joghurttal készült, nem kókusztejjel és tettem a tésztájába egy evk mandula aromát, mert nem volt itthon mandula lisztem. Ha azt tesztek bele felesbe a kókuszreszelékkel, még finomabb sütit kaptok. 


Hozzávalók:
200 g natúr joghurt (vagy cocomas kókuszkrém)
4 tojás (M-es)
1 evk mandula aroma
4 evk eritrit (ennyivel nem lett túl édes, ezért ízlés szerint adagoljátok, nekem így tökéletes volt)
60 ml kókuszolaj
1/2 csomag sütőpor
3 evk kókuszliszt
120 g kókuszreszelék

10 szem nagyobbacska sárgabarack, 2 evk eritrit

A barackot a sütőpapíros tepsibe szórom (a tepsi mérete: 20x30), megszórom a két evk eritrittel. A tészta hozzávalóit, először a nedves hozzávalókat: joghurt, tojás, kókuszolaj, cukor, aroma, majd a száraz hozzávalókat: kókuszliszt, kókuszreszelék, sütőpor összekeverjük. A tésztának nem szabad túl sűrűnek lenni, inkább sűrű galuskatésztára kell hasonlítania, de nem lehet darabos, nehezen folyó. 
200 fokon 30 percet sütöttem, majd miután kihűlt kifordítottam. Meg lehet hinteni porcukorral (micsoda bűn), de nekem nem hiányzott róla. 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...