2012. május 8., kedd

Nyers energiaszelet (gluténmentes, tejmentes, tojásmentes - és finom)

Régen láttam ilyesmit ezen a blogon. Valahogy eszembe jutott és nagyon megkívántam. Biztosan nem véletlenül. Azt gondolom, hogy a szervezetem jelez, ha valamire nagyon szüksége van és amikor megkívánok nagyon valamit (nem vagyok kismama), akkor igyekszem azt készíteni, enni, mert tudom, hogy ez fog beépülni és ez esik legjobban. Például nem szeretem a salátát, és mostanában mégis állandóan zöldet ennék.
(A képért elnézést kérek, sehogy nem találtam egy alkalmas szögletet, ahol normálisan le tudtam volna fotózni, amúgy nem is volt fotogén a téma)

Hozzávalók:
1 csomag (200 g) vörös áfonya
2 marék dió (ízlés szerint, lehet mandula is)
30 g kókuszreszelék
30 g szezámmag
100 ml víz

Mindent az aprítógépbe teszünk és addig vágjuk, míg közel egynemű masszát kapunk. Nekem nagyon nehezen birkózott meg vele a gépem, de lehet, hogy azért, mert elég egyszerű konstrukció. Nem is lett igazán egynemű. Mikor készen volt, belelappogattam egy kanál hátával egy üvegtálba és egy órára betettem a hűtőbe. Nagy élvezettel rágcsáltam el egy-egy kockát.
Egyszerű, energia dús és egészséges és nagyon finom. Kell ennél több?

2 megjegyzés:

Mági írta...

Nem kell több, mert Te is benne vagy, olyan szépen írtál:)

( Én is így gondolom, hogy pontosan tudja a szervezet mi kell neki...)

Bokor Boglárka írta...

Köszönöm, Ági!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...