2012. április 29., vasárnap

Zöldségek fűszeres kenyérmorzsában

Hát, igen. Nagyon bejött a múltkor a fűszeres morzsás karfiol. Ezt a receptet egy Fakanál magazinban láttam, és talán még a karfiolos receptnél is egyszerűbb. Finom nagyon, már ha valakinek bejönnek a zöldségek.


Hozzávalók:
2 kisebb répa
3 retek
egy egészen kicsi fej karfiol
1 szelet barna rozskenyér
2 evk szezámmag
2 evk tökmag
2 evk parmezán sajt
só, bors
bazsalikom

A zöldségeket lobogó sós vízbe mártom 3 percre (legjobb szűrőbetéttel), aztán lecsöpögtettem és egy kiolajozott tepsibe terítem. A kenyeret közben a fűszerekkel, magokkal késes robotgépben morzsásra darálom, rászórom a tetejére, ráreszelem a parmezán sajtot és mehet a sütőbe 200 fokra 10 percre.

4 megjegyzés:

Mági írta...

Hű ezt szívesen bármikor. Köszönöm:)

Bokor Boglárka írta...

Mindig tudtam, hogy rokonlelkek vagyunk. :)

trollanyu írta...

Nagyon jó, nekem minden zöldség bejön:)

Bokor Boglárka írta...

Köszönöm Trollanyu!
Nekem is, kár hogy a család általában bojkottálja a hasonló ételeket.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...