2011. október 31., hétfő

Rakott köles füstölt tofuval és savanyú káposztával

A bejegyzés címével mindent elmondtam erről az ételről. Magamnak készítettem, mivel a fiuk két napra elutaztak, így nem kellett az egész családról gondoskodnom, kedvemre főzhettem vega holmit. Nagyon finom lett, bár ezt senki nem tanúsítja, rajtam kívül.

Hozzávalók:
1 csésze köles
1 tartósítószer mentes bio ételízesítő kocka
3 csésze víz
30 dgk savanyú káposzta, átmosva, kiszorítva
1 kis doboz tejföl
10 dkg trapista sajt
1 csomag füstölt tofu (pl. DM-ből)

A kölest megfőztem az ízesített vízben, megvártam, míg minden nedvességet felszív. A tofut lereszeltem. Egy réteg köles, egy réteg tofu, egy réteg káposzta, tetejére tejföl, sajt. Hát, ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...