2011. június 12., vasárnap

Hajdinás -kakaós palacsinta édes túróval

Az én gyerekeim se vetik meg a palacsintát, de az nálunk mindig elég sok macerát jelent az elkészítése. Ábelnek ugye külön kell keverni és sütni, és néha rosszul sikerül. Most épp finom lett, de ha nem írom fel, melyik liszttel milyen, legközelebbre elfelejtem. A magunkéba hajdinaliszttel gazdagítottam a tésztát, ill Magdi nyomán kakaóval. Finom, puha palacsinták lettek. A képen sajnosn nem látszik (késő este volt, lámpa alatt fényképezgettem), hogy milyen szép, csokiszínűek a palacsinták.Itt már tepsibe rétegezve várják a sütést. Édes mazsolás túróval töltöttem meg őket, amihez nem használtam tojást, csak vaníliát, mazsolát, barna cukort és túrót..A tepsiben megkentem tejföllel vékonyan és megöntöztem csokiöntettel. 
Nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...